سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

شرکت سبزکوش نگین فعالیت خود را از سال 1373 آغاز نمود و با اخذ نمایندگی محصولات GOLF از کمپانی Gutbrod آلمان، توانست گام های موفقی را در عرصه ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز بردارد. اخد نمایندگی انحصاری کمپانی های معتبر جهان چون BCS و GGP و EUROSYSTEM ایتالیا، و همچنین AS و MTD آلمان،WEIMA و عرضه محصولات آنها همراه با ارائه خدمات پس از فروش، با بهره گیری از بیش از 6000 نوع قطعه یدکی، نشانگر موفقیت روز افزون این شرکت در سال های گذشته می باشد. همچنین تولید سمپاش های میکرونر، بذرپاش های دستی و موتوری و ثبت اختراع این محصولات، بیانگر جنبه دیگری از توانایی های فنی و مهندسی متخصصان شرکت سبزکوش نگین می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تفاوت تیلر و کولتیواتور چیست؟

مفهوم تیلر-کولتیواتور:

افراد اغلب از تیلر و کولتیواتور به جای هم استفاده می­کنند، اما این دو بسیار با هم متفاوت هستند. تیلر و کولتیواتور برای دو هدف متفاوت استفاده می­شوند. یکی از آنها خاک سفت زیرین را هم میزند و به رو می­­آورد و دیگری خاک نرم سطحی را به هم میزند. برای انجام کار از ابزار مناسب استفاده کنید تا کار شما بازده بالایی داشته باشد.

تیلر:

تیلر برای تبدیل لایه سخت خاک به بستر نرم برای کاشت گیاه استفاده می­شود. در واقع لایه سخت خاک در عمق زیاد را شخم می­زند و می شکند. این حالت به منظور خاکورزی اولیه استفاده می­شود.

 

هدف استفاده از تیلر:

  • شخم عمیق
  • شل کردن خاک سنگین
  • شکستن لایه های سخت زیرین

کولتیواتور:

کولتیواتور برای مخلوط کردن خاک نرم و مخلوط کردن کمپوست و کود با خاک طراحی شده است. توان مصرفی کولتیواتور از تیلر کمتر است، و برای شکستن خاک و نرم کردن لایه سخت خاک  طراحی نشده است. در واقع این حالت برای خاکورزی ثانویه استفاده می­شود، که معمولا با لایه های نرم خاک سروکار دارد.

 

هدف استفاده از کولتیواتور:

  • سله شکنی و هم زدن خاک
  • مخلوط کردن کود و کمپوست
  • کنترل علف­های هرز

 

تیلر-کولتیواتور های شرکت سبزکوش نگین:

این دستگاه ها بسته به عمق شخم و قابلیت تنظیم آن به وسیله میله کششی انتهای دستگاه، هم قابلیت خاکورزی اولیه و هم ثانویه را دارند، یعنی اگر در عمق کم کار کنند، قابلیت کولتیواتوری و اگر در عمق زیاد کار کنند قابلیت تیلری دارند. به همین دلیل به نام تیلر-کولتیواتور شناخته می شوند.

 

 

 

 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی