سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

شرکت سبزکوش نگین فعالیت خود را از سال 1373 آغاز نمود و با اخذ نمایندگی محصولات GOLF از کمپانی Gutbrod آلمان، توانست گام های موفقی را در عرصه ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز بردارد. اخد نمایندگی انحصاری کمپانی های معتبر جهان چون BCS و GGP و EUROSYSTEM ایتالیا، و همچنین AS و MTD آلمان،WEIMA و عرضه محصولات آنها همراه با ارائه خدمات پس از فروش، با بهره گیری از بیش از 6000 نوع قطعه یدکی، نشانگر موفقیت روز افزون این شرکت در سال های گذشته می باشد. همچنین تولید سمپاش های میکرونر، بذرپاش های دستی و موتوری و ثبت اختراع این محصولات، بیانگر جنبه دیگری از توانایی های فنی و مهندسی متخصصان شرکت سبزکوش نگین می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تکنولوژی جدید هوندا برای فیلتر هوای موتورهای سری GX

فیلتر هوای سیکلونه جدید هوندا انطباق بیشتری با شکل کلی موتورهای سری GX هوندا دارد. فیلترهای جدید که در ابعاد کوچک تر طراحی شده اند، حجم کلی موتور را نیز کاهش می دهند. به علاوه، فیلتر هوای سیکلونه جدید همان بازدهی فوق العاده را با استفاده از سه محفظه تصفیه فعال در شرایط غبارآلوده را فراهم می کند.

مش فیلتر هوا به گونه ای طراحی شده است تا به طور مؤثر هوا را دریافت نموده و آن را به سه محفظه سیکلونه لوله ای منتقل نماید. هریک از ورودی های توربو باله ای به هوای وارد شده شتاب داده و آن را از مابقی جریان هوا جدا می کنند. این طراحی ناخالصی ها و آلاینده ها را قبل از رسیدن به پیش صافی از جریان هوا حذف می کند. در نهایت ذرات کوچک توسط یک فیلتر هوای پلیسه مانند جدا می شوند وهوای تمیز به موتور وارد می شود.

به دلیل اثربخشی بالای موتورهای GX دارای فیلتر هوای سیکلونه، دوره سرویس این موتورها سه برابر بیشتر از موتورهای هوندا با فیلتر هوای استاندارد دو المانه است. 

  • ۹۶/۰۴/۱۹
  • سبزکوش نگین

GX

HONDA

سیکلونه

فیلتر

موتور

هوندا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی