سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

شرکت سبزکوش نگین فعالیت خود را از سال 1373 آغاز نمود و با اخذ نمایندگی محصولات GOLF از کمپانی Gutbrod آلمان، توانست گام های موفقی را در عرصه ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز بردارد. اخد نمایندگی انحصاری کمپانی های معتبر جهان چون BCS و GGP و EUROSYSTEM ایتالیا، و همچنین AS و MTD آلمان،WEIMA و عرضه محصولات آنها همراه با ارائه خدمات پس از فروش، با بهره گیری از بیش از 6000 نوع قطعه یدکی، نشانگر موفقیت روز افزون این شرکت در سال های گذشته می باشد. همچنین تولید سمپاش های میکرونر، بذرپاش های دستی و موتوری و ثبت اختراع این محصولات، بیانگر جنبه دیگری از توانایی های فنی و مهندسی متخصصان شرکت سبزکوش نگین می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

امتیاز خط تولید موتورهای دیزل لامبودینی در دست کوهلر

کارخانجات گروه تولیدی کوهلر (KOHLER)، به عنوان پیشرو در طراحی و تولید موتورها و سیستم های ژنراتور، امتیاز کامل تولید موتورهای دیزل در خط تولید خود را در سال 2007 از کمپانی LAMBORDINI دریافت کرد. این امتیاز همچنین به کوهلر اجازه می دهد تا کالاهای تولیدی خود را در بازارهای سراسر اروپا و آفریقای شمالی به همراه ارائه خدمات پس از فروش ارائه نماید. آقای Fotsch، نماینده کمپانی کوهلر اذعان داشت: "کمپانی لامبوردینی (LAMBORDINI)، در صنعت موتور، یک کمپانی بزرگ در کل جهان محسوب می شود. ورود تکنولوژی موتورهای دیزل از این شرکت به کمپانی ما، افتخار بزرگی برای ما به حساب می آید." تکنولوژی لامبوردینی باعث شد تا موتورهای کوهلر با صدای کمتر و آلودگی کمتر و مطابق با محیط زیست ارائه شوند.

کوهلر از سال 1920 موتورهای خود را در مدل های آب خنک و هواخنک و چهارزمانه، در توان های 4 الی 40 اسب بخار تولید می کند. این کمپانی موتور مورد نیاز انواع ماشین آلات مناسب فضای سبز، باغات، صنعتی، کشاورزی و ساختمانی را همواره تأمین نموده است. موتورهای کمپانی کوهلر در سه چهار کارخانه در آمریکای شمالی و یک کارخانه در چین تولید می شوند.

کمپانی 95 ساله لامبوردینی نیز که مقر اصلی آن در ایتالیا قرار دارد، موتورهای دیزلی و بنزینی کوچک و موتورهای مخصوص ماشین آلات صنعتی، حمل و نقل، کشاورزی، دریایی و صنایع ساختمانی سبک را تولید می نماید. موتورهای گازوئیلی و بنزینی لامبوردینی در توان های 3 الی 72 اسب بخار ارائه می شوند.

دکتر Gianni Borghi، مدیر داخلی لامبوردینی ادعا کرد: "در خلال توافقنامه همکاری لامبوردینی و کوهلر، لامبوردینی عضوی از کمیته توسعه جهانی صنایع موتورسازی شد."

درباره کمپانی کوهلر

کمپانی کوهلر در سال 1837 در آمریکا تأسیس شد. این کمپانی یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شرکت های خصوصی در ایالات متحده محسوب می شود. قابل ذکر است کمپانی کوهلر یکی از پیشگامان جهانی صنایع آشپزخانه و حمام، موتورآلات و ژنراتور، کابینت، کاشی و لوازم داخلی منزل می باشد و برنده جوایز معتبر جانی می باشد.

 

موتورآلات کوهلر تحت برندهای KOHLER، COURAGE، AEGIS، COMMAND PRO از طریق 10000 توزیع کننده یا نماینده در کل دنیا عرضه می شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی