سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

سبزکوش نگین

ارائه دهنده ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز

شرکت سبزکوش نگین فعالیت خود را از سال 1373 آغاز نمود و با اخذ نمایندگی محصولات GOLF از کمپانی Gutbrod آلمان، توانست گام های موفقی را در عرصه ماشین آلات کشاورزی، باغبانی و فضای سبز بردارد. اخد نمایندگی انحصاری کمپانی های معتبر جهان چون BCS و GGP و EUROSYSTEM ایتالیا، و همچنین AS و MTD آلمان،WEIMA و عرضه محصولات آنها همراه با ارائه خدمات پس از فروش، با بهره گیری از بیش از 6000 نوع قطعه یدکی، نشانگر موفقیت روز افزون این شرکت در سال های گذشته می باشد. همچنین تولید سمپاش های میکرونر، بذرپاش های دستی و موتوری و ثبت اختراع این محصولات، بیانگر جنبه دیگری از توانایی های فنی و مهندسی متخصصان شرکت سبزکوش نگین می باشد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


راه اندازی، نگهداری و ایمنی در اره ­های موتوری

 

  • توجه داشته باشید موتور دستگاه دو زمانه بوده و باید از مخلوط بنزین و روغن به عنوان سوخت استفاده نمایید.
  • میزان اختلاط  بنزین و روغن موتور با توجه میزان ساعت کاری با توجه به جدول زیر انجام بگیرد:

روغن

بنزین

ساعات کاری

1

20

در 20 ساعت کارکرد اولیه

1

25

بعد از 20 ساعت کار کرد اولیه

 

  • به منظور تهیه ساده ­تر مخلوط 1  به 25 روغن به بنزین می­توان در 4 لیتر بنزین 160 سی سی روغن 20 W 50  ریخته  و به خوبی بهم زده تا مخلوطی یک دست حاصل شود.
  • هرگز بنزین و روغن را جدا از هم داخل باک نریزید.
  • برای کارکرد بهتر دستگاه و همچنین جلوگیری از آلودگی هوا بهتر است از روغن دو زمانه استفاده شود.
  • در صورت استفاده  از روغن دوزمانه میزان مخلوط بنزین و روغن را به صورت 50 به 1 تغییر دهید.
  • هیچگاه باک سوخت را کاملا پر نکنید،  همیشه باید 4/1 باک خالی باشد.
  •  همواره قبل از روشن کردن دستگاه میزان روغن داخل تانک روغن را چک نمایید این روغن برای روغن کاری زنجیر و تیغه می باشد.
  • به منظور پرکردن تانک روغن از روغن اتوماتیک 10 W 30  استفاده نمایید.
  • نرسیدن روغن به زنجیر باعث آسیب دیدگی شدید تیغه و زنجیر خواهد شد.
  • به منظور چک کردن سیستم روغن کاری زنجیر بعد از روشن کردن موتورگاز را روی حد اکثر گذاشته و نوک تیغه را به زمین نزدیک کنید باید یک رد از روغن روی زمین ایجاد شود.
  • جهت روشن کردن دستگاه دسته ترمز ایمنی را در حالت قفل قرار دهید.
  •  به محض روشن شدن اره گاز را کم کرده و دسته ترمز ایمنی را از حالت قفل خارج کنید.
  • همیشه قبل از اینکه اهرم گاز را فشار دهید از قفل نبودن اهرم ایمنی ترمز اطمینان حاصل کنید.

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی